Logo SKiE Szkoła Podstawowa nr 86 SKiE

Strona główna

 POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

Szkoły SKiE podlegają pod Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3 

ul. Felińskiego 15, 01-513 Warszawa (wejście od ul. Bitwy pod Rokitną)
tel.: 22 277-22-10, tel.: 22 277-22-18

https://www.poradnia-nr3.pl/formy-pomocy/


Do pobrania -> POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA 


KARTA UCZNIA W ROKU SZKOLNYM 2023/2024

ZTM realizuje proces wydawania Kart Ucznia pierwszoklasistom oraz wymianę tych, które tracą ważność 30 września br.

Zachęcamy do jak najszybszego złożenia wniosku o Kartę Ucznia, aby uniknąć kolejek w Punktach Obsługi Pasażerów na przełomie września i października.

Wyrobić nową lub przedłużyć już posiadaną Kartę Ucznia można na kilka sposobów podanych poniżej.

1. Poprzez elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów (e-POP).

Wejdź na stronę https://e-pop.wtp.waw.pl/ i wypełnij wniosek o Kartę Ucznia. Przygotuj dane dziecka oraz jego zdjęcie*.

Jako sposób odbioru Karty możesz wskazać dowolny stacjonarny POP lub wybrać wysyłkę karty na wskazany we wniosku adres zamieszkania. Wybierając opcję wysyłki na wskazany adres podczas wypełniania wniosku, musisz wybrać termin spotkania online z pracownikiem ZTM. Spotkanie odbywa się za pośrednictwem aplikacji MS Teams.

Na spotkanie online przygotuj: 

  • ważną legitymację szkolną (w przypadku przedłużenia posiadanej Karty Ucznia) z wpisanym numerem PESEL, a w przypadku braku legitymacji, zaświadczenie wydane przez placówkę, zawierające:

    • adres zamieszkania ucznia,  
    • informację o uczęszczaniu dziecka do szkoły w określonym roku szkolnym, 
    • numer PESEL,

  • dokument potwierdzający tożsamość dziecka, a w przypadku uczniów obcokrajowców, którzy nie posiadają dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy okazać dokument potwierdzający nadanie numeru PESEL.


Karta Ucznia zostanie wysłana na wskazany we wniosku adres zamieszkania.

Wybierając odbiór karty w dowolnym Punkcie Obsługi Pasażerów, po zaakceptowaniu wniosku przez pracownika ZTM, otrzymasz maila z informacją, że wniosek został przyjęty i w celu odbioru Karty należy udać się do dowolnego POP.

W POP Kartę Ucznia otrzymasz od razu, po pozytywnej weryfikacji danych przez pracownika. Weryfikacji podlegają te same dokumenty, które zostały wymienione w procesie wnioskowania online.

2. Za pośrednictwem linku elektronicznego  - dla uczniów naszej szkoły dedykowany link to:

https://kartaucznia.ztm.waw.pl/259014d2

Potrzebne dokumenty: 

  • numer obecnej Karty Ucznia (nie dotyczy pierwszoklasistów),
  • zdjęcie* dziecka. 

Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie jego złożenia, a następnie informację o jego rozpatrzeniu. 

Sekretariat szkoły powiadomi Cię o możliwości odbioru Karty.

3. Bezpośrednio w Punkcie Obsługi Pasażerów.

Potrzebne dokumenty: 

  • ważna legitymacja szkolna z wpisanym numerem PESEL, a w przypadku braku legitymacji, zaświadczenie wydane przez placówkę, zawierające:

    • adres zamieszkania ucznia,  
    • informację o uczęszczaniu dziecka do szkoły w określonym roku szkolnym, 
    • numer PESEL,

  • dokument potwierdzający tożsamość dziecka, a w przypadku uczniów obcokrajowców, którzy nie posiadają dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy okazać dokument potwierdzający nadanie numeru PESEL,

  • zdjęcie* dziecka w formie elektronicznej lub papierowej.


Jeżeli dziecko posiada Kartę Ucznia z obowiązującym wzorem, uprawnienia mogą zostać przedłużone na tej samej Karcie.

4. Składając wniosek papierowy bezpośrednio w szkole. 

Potrzebne dokumenty: 

  • wypełniony wniosek (druk wniosku otrzymasz w szkole),
  • zdjęcie* dziecka w formie papierowej. 

 

*zdjęcie powinno być: legitymacyjne, wykonane w orientacji pionowej na jednolitym, jasnym tle, aktualne (wykonane w ciągu ostatnich sześciu miesięcy); składane w formie elektronicznej: w formacie JPG lub PNG, w minimalnej rozdzielczości 200×259 pikseli, wielkość pliku nie większa niż 2 MB; składane w formie papierowej: w formacie 3,5x4,5 cm.


UBEZPIECZENIE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU SZKOLNYM 2023/2024


W bieżącym roku szkolnym szkoła nie pośredniczy przy zawieraniu ubezpieczeń NNW naszych Uczniów. 

Zachęcamy do indywidualnego ubezpieczania dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. 

Dla Państwa wygody zamieszczamy link do oferty ubezpieczenia, którą nam zarekomendowano.  

Przedstawiamy ubezpieczenie szkolne w Signal- Iduna.

Szczególnie prosimy zwrócić uwagę na bardzo szeroki zakres tego Assistance oraz wyjątek na polskim rynku - ochronę w sieci,  umożliwiającą na wniosek rodzica lub ubezpieczonego założenie blokady rodzicielskiej, ID monitoring sprawdzający publikacje w mediach społ na temat ubezpieczonego, wsparcie w zakresie reputacji internetowej i usuwanie np. hejtu z mediów społecznościowych.

W assistance jest też pomoc psychologa (zorganizowana przez Signal) w przypadku trudnych sytuacji np. śmierci bliskiej osoby, śmierci ucznia z klasy, cyber mobbingu itp. (dla dziecka i jego bliskich np. rodzeństwa) Assistance jest w każdym nawet najtańszym pakiecie.

Do pobrania: Oferta Pakietu Najbezpieczniejsi

Do pobrania: Warunki ubezpieczenia

Link do zakupu on-line Pakietu Najbezpieczniejsi:
https://w3.signal-iduna.pl/e-policy/pl/nnwmajatek/link?rauNbr=5271020371&polNbr=387111

Ubezpieczającym jest rodzic lub opiekun. Ubezpieczanie ma kilka wariantów wysokości świadczeń w wersji podstawowej i rozszerzonej.


 



CZESNE W ROKU SZKOLNYM 2023/2024

Szanowni Państwo,
Drodzy Rodzice

Informujemy, że z dniem 01.09.2023 roku wysokość czesnego ulegnie zmianie.
Z początkiem roku szkolnego 2023/2024 czesne w Szkołach SKiE będzie wynosić 1972 zł miesięcznie, płatne przez 10 miesięcy.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w sekretariacie Szkół.
 


 

 


 


SKiE wspiera Ukrainę!!! 

W związku z dramatyczną sytuacją na Ukrainie chcemy jak najszybciej pomóc naszym Sąsiadom.


Od 1 marca rozpoczynamy zbiórkę rzeczy:

  • ŻYWNOŚĆ DŁUGOTERMINOWA

(konserwy, olej, cukier, makarony, ryż, herbata, kawa, słodycze, mleko UHT, warzywa/ owoce w puszkach, np. fasola, kukurydza, ananas, brzoskwinia, przeciery pomidorowe w kartonach, suszone owoce, orzechy

 

  • CHEMIA I KOSMETYKI

(żele pod prysznic, szampony, mydła, szczoteczki i pasty do zębów, kremy ochronne, podpaski, pampersy dla dzieci, płyny do prania, płyny do mycia naczyń

 

  • OPATRUNKI JAŁOWE, zwłaszcza na zranienia i oparzenia

(koce termiczne, gazy jałowe, kompresy jałowe, opaski dziane, bandaże elastyczne, ampułki soli fizjologicznej, środki odkażające, rękawiczki jednorazowe, chusty opatrunkowe sterylne, nożyczki do opatrunków)

 

  • NOWE KOCE I ŚPIWORY

 

Rzeczy prosimy zostawiać w oznaczonym pudle przy wejściu "A" do szkoły, w tzw. akwarium.


W imieniu Wolontariuszy SKiE dziękujemy za każdą pomoc!!!